top of page
Search
  • Katja H

Προετοιμάζοντας την νεα αρχή

Updated: Apr 24, 2020


Είναι βέβαιο ότι ο κορονοϊός έχει φέρει τα πάνω κάτω στον πλανήτη μας, στην καθημερινότητά μας, και έχει αφήσει αβέβαιο το μέλλον για πολλούς.

Όμως, είμαστε πεπεισμένοι ότι στην Ελλάδα διαθέτουμε τις καλύτερες προϋποθέσεις για να βγούμε με ασφάλεια από αυτή την δύσκολη περίοδο.

Για να προετοιμαστούμε για την ώρα αυτή, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας χρήσιμες προτάσεις που θα μας βοηθήσουν να κρατήσουμε κοντά μας τους πελάτες, και θα επηρεάσει θετικά την εταιρική μας φήμη:

1. Μένουμε ορατοί

Δεν σταματάμε να μιλάμε και να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Οι άνθρωποι θέλουν να μαθαίνουν πως διαχειριζόμαστε την κρίση αυτή, πως προσαρμοζόμαστε και τι προβλέπεται να αλλάξει. Έτσι διαχειριζόμαστε τις προσδοκίες τους.

2. Παρακολουθούμε τον παλμό της εποχής

Ο τρόπος επικοινωνίας μας πρέπει να αντικατοπτρίζει απολύτως τη διάθεση της κοινωνίας. Γι’ αυτό παρακολουθούμε τις ανακοινώσεις, ειδήσεις και τις εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19, ώστε να κατανοούμε, τι θέλει ή χρειάζεται το κοινό μας τώρα, σε μια εβδομάδα ή ένα μήνα.

Ενδεχομένως επανεξετάζουμε εάν η τακτική διαφήμισης και μάρκετινγκ μας ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα και λαμβάνει υπ’ όψη τη κοινή διάθεση. Προτού προχωρήσουμε σε δημοσιεύσεις ή δηλώσεις, σκεφτόμαστε τον πιθανό αντίκτυπο στην αντίληψη του κοινού για την επιχείρησή μας.

3. Χτίζουμε εμπιστοσύνη

Δημοσιοποιούμε πως υποστηρίζουμε τους πελάτες μας, τους υπαλλήλους και τις κοινότητες στις οποίες λειτουργούμε. Ο κόσμος είναι ευάλωτος, δίνουμε την στήριξή μας όπως μπορούμε και όποτε μπορούμε. Έτσι ενισχύουμε την εμπιστοσύνη στην επιχείρησή μας.

4. Διαχειριζόμαστε την διαδικτυακή μας φήμη

Η παρακολούθηση της διαδικτυακής φήμης και των δεικτών SEO είναι ίσως πιο σημαντική τώρα από ποτέ, αφού περισσότεροι άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι αυτή την περίοδο. Τώρα έχουμε το χρόνο και την ευκαιρία να αναδείξουμε τα θετικά πλεονεκτήματα μας σε περισσότερο κόσμο, διαχειριζόμενοι τη φήμη, την παρουσία μας και τα σχόλια πελατών που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

5. Σκεφτόμαστε την επόμενη μέρα

Ένα είναι σίγουρο: Ο κόσμος και η συμπεριφορά των καταναλωτών δεν θα είναι η ίδια όσο προσπαθούμε να ζούμε με τον ιό Sars-CoV-2 καθώς και όταν τελειώσει η πανδημία.

Ας προετοιμαστούμε λοιπόν για τις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες που θα έχουν οι πελάτες, οι εργαζόμενοι και συνεργάτες μας.

Ας προσαρμοστούμε σε νέους κανόνες συμπεριφοράς που έχουμε ήδη υιοθετήσει, υπολογίζοντας τις νέες τάσεις, προτιμήσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών.

Για παράδειγμα θα πρέπει να εφαρμόσουμε νέα πρωτόκολλα, να πάρουμε περισσότερα προληπτικά μέτρα, να μειώσουμε τον αριθμό θέσεων στους χώρους μας, και να είμαστε προετοιμασμένοι ότι πολλοί άνθρωποι θα προτιμούν να καθίσουν σε εξωτερικούς χώρους ή στο δωμάτιο.

Ακολουθούμε ήδη το άλμα της τεχνολογίας, και οι υπηρεσίες μας πρέπει να συμβαδίζουν απολύτως με την νέα ανάγκη αυτή, είτε με λειτουργική και συμβατή ιστοσελίδα της επιχείρησής μας, είτε με την δυνατότητα να κλείνει ο πελάτης τις υπηρεσίες μας online, τηλεφωνικά και στο δωμάτιο. Αναζητούμε τρόπους για να προσθέσουμε αξία στο προϊόν μας με καινοτόμες και δημιουργικές ιδέες.

Η φήμη μας επηρεάζεται ουσιαστικά από τον τρόπο, με τον οποίο διαχειριζόμαστε μια κρίση, πριν έρθει, όταν είναι σε εξέλιξη και αφού τελειώσει.

Η μέχρι τώρα διαχείριση της πανδημίας στην Ελλάδα θεωρείται παραδειγματική, και ευχόμαστε όλοι να βγούμε με σίγουρα, αλλά και προσεκτικά βήματα από την δύσκολη αυτή κατάσταση, έτοιμοι για την νέα αρχή.

138 views0 comments
bottom of page